woensdag 28 april 2010

DAG 1

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door Heidi en Jewel, veel te vroeg maar Jewel moest uitgezwaaid worden naar school. Die zien we niet meer voor we op vakantie gaan, Ze zou het liefst meegesmokkeld worden in één van de koffers maar helaas, ze moest gewoon naar school terwijl wij vandaag !!! op vakantie gaan. Best zielig maar haar tijd komt nog wel een keertje.
Maargoed, vandaag is dus de dag, de koffers zijn gepakt en de paspoorten liggen klaar. De weersvoorspellingen voor New York zijn meer dan uitstekend te noemen, 21 graden bij aankomst en verderop in de week word het zelfs 30 graden. Wat mij betreft kan het niet beter !
Heidi en Qwen zijn al aan het douchen en zometeen ik nog en dan vertrekken we om 09.15 richting schiphol. De auto parkeer ik nabij schiphol en worden dan met een busje naar de vertrekhal gebracht. Dan begint de lange reis die niet onderschat mag worden, Je moet drie uur aanwezig zijn voor een intercontinentale vlucht en dus is het lang wachten. Daarna zit je toch acht uur in een vliegtuig en ik spreek uit ervaring dat dit een hele lange zit is. We nemen uiteraard genoeg lectuur mee en we hebben een laptop, dus vermaak is er wel een beetje.
Nou, ik ga ook maar eens onder de douche stappen. Voor de thuisblijvers; We vliegen met continental airlines om 13.15 CO Newark.

Later meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten